Щодо порядку он-лайн врегулювання страхових випадків за договорами туристичного страхування

Публікація від 10.04.22
Шановні клієнти!
 
У зв'язку з запровадженням воєнного стану та військовими діями на території України СК "ПРОВІДНА" здійснює виплату страхового відшкодування по договорам добровільного страхування подорожуючих за межами України на підставі документів, що надані в режимі он-лайн, до закінчення або скасування дії воєнного стану.
 
На цей час встановлено наступний порядок дій для застрахованих осіб:
 
1) У разі настання події, що може бути визнана страховим випадком:

   Протягом 24 годин після настання зазначеної події, перед зверненням до медичного закладу, звернутися телефоном до Асистансу та отримати інформацію щодо подальших дій та повідомити наступну інформацію:

– прізвище та ім’я Застрахованої особи;
– найменування Страховика, номер Договору;
– програму страхування, розмір страхової суми та територію дії Договору;
– обставини настання події та характер необхідної допомоги;
– місцезнаходження Застрахованої особи та номер контактного телефону;
– іншу інформацію, запитану Асистансом.

Звертаємо увагу на те, що вказані вище дії від повідно до Умов страхування від імені Страхувальника (Застрахованої особи) може здійснити третя особа (родич, співробітник Застрахованої особи, керівник або член туристичної групи, працівник медичного закладу, лікар тощо)
 
2) У разі настання події, що може бути визнана страховим випадком за умовами страхування:

Надати передбачений договором страхування  пакет документів в режимі он-лайн на ел. адресу info@providna.com.ua протягом 10 календарних днів з моменту отримання послуги та її оплати.

У випадку, якщо вказаний строк подачі онлайн документів не буде дотриманий,  застосовуються умови Договору страхування.