← Всі публікації

85% клієнтів ПРОВІДНОЇ задоволені обслуговуванням у Компанії

Публікація від 17.05.19

85,1% клієнтів ПРОВІДНОЇ задовільно оцінюють роботу компанії при врегулюванні страхових подій по КАСКО та «Автоцивільці». Рівень задоволеності клієнтським сервісом корпоративних страхувальників складає 85,9%. Такі дані результатів моніторингу якості клієнтського сервісу компанії за підсумками квітня 2019 року.

ПРОВІДНА послідовно впроваджує нові стандарти обслуговування клієнтів та інноваційні підходи при врегулюванні страхових подій. Одним з головних практичних результатів розвитку клієнтського сервісу компанії стало істотне скорочення термінів врегулювання.

Наразі середній термін врегулювання з «Автоцивілки» за підсумками 4 кварталу 2018 року скоротився до 82 днів. Середній термін виплат по КАСКО складає 6 днів.

Дані показники зумовлюють високий рівень лояльності клієнтів - 87,7% опитаних готові переукласти договір страхування після процесу врегулювання страхової події.